مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-06سياسي

انتصاب معاون جدید حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی


با حکم وزیر راه و شهرسازی، مجتبی یزدانی به عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها در وزارتخانه راه و شهرسازی، منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی در حکم خود خطاب به مجتبی یزدانی تصریح کرده است: نظر به  مراتب تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این حکم، شما را به سمت معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها منصوب می نمایم .

در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکا به الطاف الهی در اجرای سیاست های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایقای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و مؤید باشید .

در رونوشت این حکم از زحمات نجات نیا در دوران سرپرستی معاونت حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی تقدیر و تشکر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پیش از این نجات نیا در سفر کاری به استان خراسان شمالی، با چالش هایی مواجه شد که ظاهرا به نظر می رسد پس از رسانه ای شدن این موضوعات و تذکرات مسوول دفتر  رستم قاسمی، برکناری نجات نیا کلید خورد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب معاون جدید حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی

انتصاب معاون جدید حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی