مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-06اقتصادي

کاهش میانگین زمان انتظار خدمات امدادی به 24 دقیقه


طرح خدمات امداد نوروزی سال 1401 ایران خودرو که از 25 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود در پایان روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: پیش از آغاز این طرح که طی آن 327 نمایندگی مجاز کشیک و 2160 اکیپ شیفت امدادی در سراسر کشور برای خدمت رسانی به هموطنان در آماده باش کامل بودند، پیش بینی شده بود در هر نمایندگی به صورت متوسط 15 خودرو به صورت روزانه پذیرش شود، اما با توجه به افزایش حجم سفرها این ظرفیت به 25 خودرو در روز افزایش یافت تا مراجعه کنندگان در اسرع وقت بتوانند از خدمات نمایندگی های سراسر کشور بهره مند شوند.

بابک سلاجقه افزود: میانگین زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی در سال جاری به 24 دقیقه رسید.

زمان امدادرسانی ایران خودرو در حالی به این عدد رسیده که در تعطیلات نوروزی سفرها به میزان 41 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشت و با 53 میلیون تردد جاده ای و افزایش چشم گیر حجم سفرها و ترافیک سنگین مواجه بودیم.

وی گفت: خوش بختانه در ایام ارایه طرح خدمات نوروزی نسبت شکایات به خدمات ارایه شده در نمایندگی های ایران خودرو تنها دو دهم درصد بود و با توجه به حساسیت بالای شبکه خدمات پس از فروش کارکنان نمایندگی ها نهایت تلاش خود را به کار بستند که ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش میانگین زمان انتظار خدمات امدادی به 24 دقیقه

کاهش میانگین زمان انتظار خدمات امدادی به 24 دقیقه