مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:322022-04-06سياسي

از برگزاری کرسی های تفسیر قرآن کریم تا برپایی سفره های افطاری ساده در بقاع متبرکه


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به تشریح برنامه های این سازمان در ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت الهی 1401 پرداخت.

- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به تشریح برنامه های این سازمان در ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت الهی 1401 پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان درباره اجرای طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان سال 1401 اظهار کرد: اجرای این طرح از چهاردهم فروردین آغاز شده و تا سیزدهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت؛ غبارروبی و آماده سازی فضای بقاع متبرکه، آماده سازی مکان خیمه های معرفت، هماهنگی با سرگروه های تبلیغی جهت درخواست مُبلغین متخصص برای بخش های مختلف خیمه های معرفت اعم از غرفه کودک، کارشناس چندرسانه ای و تربیت فرزند از جمله فعالیت هایی بوده که قبل از شروع طرح انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های عبادی و تبلیغی و قرآنی دو فعالیت مهمی است که در طول طرح ضیافت الهی به آن پرداخته می شود، تصریح کرد: برپایی نماز جماعت اول وقت در سه نوبت، سخنرانی و بیان احکام شرعی بعد از نماز جماعت، برگزاری مراسم قرائت دعای افتتاح یا دعای ابوحمزه ثمالی از جمله فعالیت های عبادی و تبلیغی در طرح ضیافت الهی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برگزاری کرسی های تفسیر قرآن کریم تا برپایی سفره های افطاری ساده در بقاع متبرکه

از برگزاری کرسی های تفسیر قرآن کریم تا برپایی سفره های افطاری ساده در بقاع متبرکه