مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-06اقتصادي

کاهش قیمت گوجه در اراک/اعتصاب رانندگان کامیون از عوامل گرانی بود


رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار اراک عامل اصلی افزایش اخیر قیمت گوجه را صادارت و اعتصاب کامیون داران عنوان کرد.

- ایسنا/مرکزی رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار اراک عامل اصلی افزایش اخیر قیمت گوجه را صادارت و اعتصاب کامیون داران عنوان کرد.

حسین درجاتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دلیل افزایش قیمتی در خصوص گوجه اتفاق افتاده بود، اعتصاب رانندگان کامیون و باز شدن صادرات این محصول بود، این محصول در مرز پرویزخان به قیمت حدود 15 هزار تومان به فروش می رسد به همین جهت فروشندگان در شهرستان ها نیز قیمت را افزایش دادند.

وی افزود: به سبب اینکه از امروز ماشین به میزان کافی برای جابجایی وجود دارد، قیمت گوجه در میدان از حدود 19 هزار تومان به حدود 10 هزار تومان کاهش یافته است.

درجاتی در پاسخ به این سوال که چرا ریحان در سبزی خوردن گرانتر از سایر اقلام این سبزی است، ادامه داد: گلخانه داران اصفهان ریحان و ترخون و مرزه را جداگانه و با قیمت بالاتر می فروشند چراکه اکنون این اقلام فقط در گلخانه کشت می شود اما این نابسامانی با گرم شدن هوا و حداکثر تا 15 روز دیگر از بین خواهد رفت.

وی این افزایش قیمت را شامل هندوانه نیز دانست و بیان کرد: هندوانه هفته گذشته در میدان میوه و تره بار کیلویی حدود 3 هزار تومان بود اما در دو روز گذشته به حدود 7 هزار توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت گوجه در اراک/اعتصاب رانندگان کامیون از عوامل گرانی بود

کاهش قیمت گوجه در اراک/اعتصاب رانندگان کامیون از عوامل گرانی بود