مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-06فرهنگي

نحوه انتخاب چهره سال هنر انقلاب تغییر کرد


به جای معرفی 10 کاندیدای نهایی چهره هنر سال، 30 فعال عرصه فرهنگ و هنر را تقدیر و از میان آن ها، چهره سال هنر انقلاب را انتخاب می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هنر خبرگزاری فارس، نشست رسانه ای هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور مجدالدین معلمی دبیر هفته هنر و سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه 17 فروردین) در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد.

معلمی ابتدای این نشست گفت: کرونا غیر از اینکه سلامت مردم را تهدید کرد، به فعالان عرصه فرهنگ و هنر هم آسیب زد، چون هنر در تعامل با مردم شکل می گیرد.

طی 2 سال گذشته، وقتی کنسرت ها، سینماها و گالری ها تعطیل شد، فعالان فرهنگی هنری آسیب دیدند، و این موضوع فرهنگ ارتباط هنر و مردم را دچار بحران می کند.

وی افزود: البته تولیدات عرصه هنر همچنان صورت می گیرد و برای فرهنگ جدید که اجتماعات را کمرنگ کرده است، باید فکر کرد تا تعامل مردم و هنرمندان مجدداً برقرار شود.

ضمن اینکه امسال هم برای انتخاب چهره هنر سال دچار مشکل شدیم، چون شاخص اقبال عمومی یکی از مهمترین شاخصهایمان است.

دبیر هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: تکریم و تجلیل از هنرمندان عرصه فرهنگ و هنر در سال 1400 ، تشکیل 20 هیأت علمی و گسترش زیرساخت ها و بسترهای لازم برای خلق اثر هنری سه شاخص مدنظر هفته هنر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه انتخاب چهره سال هنر انقلاب تغییر کرد

نحوه انتخاب چهره سال هنر انقلاب تغییر کرد