مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-06فناوري

ارتقاء سرعت و افزایش پهنای باند نسل سوم اینترنت در روستاهای هرمزگان


به دنبال نصب و راه اندازی سایت های پرسرعت همراه اول و افزایش پهنای باند اینترنت 3G در روستاهای هرمزگان هستیم.

- ایسنا/هرمزگان مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت: به دنبال نصب و راه اندازی سایت های پرسرعت همراه اول و افزایش پهنای باند اینترنت 3G در روستاهای هرمزگان هستیم.

مهدی حیدری در گفت و گو با ایسنا، افزود: به منظور ارائه خدمات کیفی به مشتریان و بهبود سرویس دهی در روستاها و نیز با توجه به هدف گذاری اتصال توابع استان به اینترنت پرسرعت، روستای مزرعه شهرستان حاجی آباد، جیحون شهرستان خمیر و سایت مسجد امام علی (ع) شهرستان بندرلنگه به نسل سوم (3G) اینترنت تجهیز شدند و پهنای باند در این مناطق ارتقاء یافت.

وی اظهار کرد: با نصب و راه اندازی سایت های پرسرعت همراه اول و افزایش پهنای باند اینترنت 3G اهالی این مناطق می توانند از خدمات اینترنت نسل سوم همراه اول بهره مند شوند.

حیدری با اشاره به اینکه توسعه بسترهای ارتباطی و برقراری نسل 3 در دیگر روستاهای استان نیز همچنان در دستور کار قرار دارد و با جدیت در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: در راستای توسعه متوازن خدمات ارتباطی در سطح استان و خدمت رسانی و برخورداری مناطق روستایی از خدمات همراه اول، روستای برنطین در شهرستان رودان به نسل چهارم (4G) تجهیز و پهنای باند در این منطقه ارتقاء یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء سرعت و افزایش پهنای باند نسل سوم اینترنت در روستاهای هرمزگان

ارتقاء سرعت و افزایش پهنای باند نسل سوم اینترنت در روستاهای هرمزگان