مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-06اقتصادي

سرقت ها طی ایام نوروز در خراسان جنوبی 6 درصد کاهش یافت


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: سرقت ها طی ایام نوروز در خراسان جنوبی نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد کاهش پیدا کرده است.

- سردار ناصر فرشید صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در نوروز سال جاری چه در سطح جاده ها و چه در سطح شهرهای استان با افزایش ترددها رو به رو بوده ایم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در چند روز اول شروع تعطیلات نوروزی استان رتبه سوم در کشور از نظر تردد خودروها بود و در روزهای بعد نیز در رتبه های نخست قرار داشتیم ولی با این وجود خوشبختانه از نظر آمار فوتی تصادفات کاهش داشته ایم.

فرشید ادامه داد: اینکه توانستیم تعداد فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروزی را به هشت نفر کاهش دهیم در 10 سال گذشته بی سابقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه ما قریب پنج میلیون تردد در خراسان جنوبی داشتیم که نشان از افزایش 51 درصدی ترددها است، افزود: ورودی و خروجی های به استان نیز 62 درصد افزایش داشته است که این آمار از نظر بررسی برخی از مؤلفه ها قابل توجه است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در ایام نوروز 1401 قریب 36 هزار نفر را روزانه به کارگیری کردیم و همکاران ما در انتظامی خراسان جنوبی از همه تعطیلات نوروزی استفاده نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت ها طی ایام نوروز در خراسان جنوبی 6 درصد کاهش یافت

سرقت ها طی ایام نوروز در خراسان جنوبی 6 درصد کاهش یافت