مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-06فرهنگي

با «جرعه ای از ماه» افطار کنید/ اجرای رمضانی صالح علا و بهروز رضوی


مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا از دو ویژه برنامه مهم این شبکه ها با اجرای محمد صالح علا، مریم نشیبا و بهروز رضوی خبر داد.

- مهدی شهاب تالی مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا با اشاره به ویژه برنامه های این شبکه ها در ماه رمضان به خبرنگار مهر بیان کرد: شبکه رادیویی پیام علاوه بر تولید و پخش ویژه برنامه های سحر و افطار با پخش حکایات، قرآن و ادعیه، احادیث، آیات، متون ادبی و کلام بزرگان در خصوص ماه مبارک رمضان و نکات مهم در شیوه تغذیه و روزه داری با برنامه های کوتاه (پیام قرآن، پیام رمضان، پیام سلامت، پیام زندگی، پیام تغذیه، پیام تندرستی) روزه داران را همراهی می کند.

مدیر رادیو پیام افزود: جرعه ای از ماه ویژه برنامه افطار رادیو پیام است که با اجرای بهروز رضوی، مریم نشیبا، داود نماینده با تهیه کنندگی رضا صفری در ماه مبارک رمضان با روزه داران افطار می کند.

این برنامه هرروز به یک موضوع شاخص اجتماعی و مذهبی می پردازد.

همچنین پخش ترانه ها و تصنیف هایی با مضامین عرفانی و مذهبی با تاکید بر مسائل احکام و رفتارهای اجتماعی از دیگر برنامه های رادیو پیام در ماه مبارک رمضان است.

شهاب تالی در خصوص برنامه های رادیو آوا در ماه رمضان عنوان کرد: رادیو آوا با توجه به ساختار و مأموریت سازمانی خود، ضمن تولید و پخش ویژه برنامه سحر و افطار با پخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با «جرعه ای از ماه» افطار کنید/ اجرای رمضانی صالح علا و بهروز رضوی

با «جرعه ای از ماه» افطار کنید/ اجرای رمضانی صالح علا و بهروز رضوی