مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-06سياسي

مسئولان شرکت «آرمان فرش ترنج» روانه زندان شدند/ توصیه رییس دادگستری به مالباختگان


رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری ضمن شرح ماجرای شرکت «آرمان فرش ترنج» گفت: پس از برگزاری جلسات قضایی حکم دستگیری مسئولان این شرکت صادر و متهمان با قرار سنگین روانه زندان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، رییس کل دادگستری و دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری به منظور پاسخگویی در خصوص چگونگی رسیدگی به پرونده شرکت آرمان فرش ترنج در شهر سورشجان حضور یافتند و به مطالبات مردم در خصوص رسیدگی به پرونده قضایی این شرکت پاسخ دادند .

احمدرضا بهرامی با بیان اینکه رسیدگی سریع به پرونده های کثیرالشاکی همواره مورد توجه مسئولان قضایی بوده است، گفت: پرونده هایی که دارای شکات متعدد هستند رسیدگی سریع و دقیق را می طلبند اما باید توجه داشت که دادگستری به لحاظ سیل پرونده ها و تعداد پایین پرسنل قضایی با محدودیت مواجه است و لذا ممکن است گاهی رسیدگی به این پرونده ها زمان بر باشد.

رسیدگی به بیش از 223 هزار پرونده قضایی در سال گذشته وی خاطرنشان کرد: در استان ما طی سال گذشته بیش از 223 هزار پرونده در دادگستری مورد رسیدگی قرار گرفت که مجموعه این پرونده ها را تعداد 193 قاضی مورد رسیدگی قرار دادند و البته این حجم از پرونده جدای از پرونده های ورودی به شورای حل اختلاف بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان شرکت «آرمان فرش ترنج» روانه زندان شدند/ توصیه رییس دادگستری به مالباختگان

مسئولان شرکت «آرمان فرش ترنج» روانه زندان شدند/ توصیه رییس دادگستری به مالباختگان