مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 08:472022-04-06سياسي

رشد 40 درصدی اعتبارات هزینه ای دانشگاه کردستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های برگزاری دانشجو، رحمت صادقی، در مراسم ویژه نوروز دانشگاه کردستان که با حضور اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار شد، ضمن تبریک سال نو، - رییس دانشگاه کردستان به فعالیت های عمرانی، بودجه و اعتبارات، مرجعیت و ارتقای جایگاه دانشگاه اشاره کرد و از رشد 40 درصدی اعتبارات هزینه ای این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های برگزاری دانشجو، رحمت صادقی، در مراسم ویژه نوروز دانشگاه کردستان که با حضور اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار شد، ضمن تبریک سال نو، اظهار کرد: متاسفانه در سال های گذشته بیماری کرونا خسارت زیادی به خانواده دانشگاه کردستان زد و تعدادی از بهترینهای دانشگاه کردستان از میان اساتید، کارمندان و دانشجویان را از دست دادیم که یاد و خاطره همه آنها را زنده نگه می داریم.

وی، ضمن تشکر از تلاش و کوشش مجموعه دانشگاه، اظهار امیدواری کرد سال 1401 کە آغاز قرن جدید و مصادف شده با ماه مبارک رمضان است، سال مبارک پر از موفقیت و شادی و سلامتی برای مجموعه دانشگاه کردستان باشد.

وی با اشاره به فعالیت بخش های مختلف دانشگاه در سال گذشته، عنوان کرد: در حوزه آموزش مجازی زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری تقویت شد که بر اساس ارزیابی وزارتخانه در این رابطه جزو بهترین دانشگاه های کشور بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 40 درصدی اعتبارات هزینه ای دانشگاه کردستان

رشد 40 درصدی اعتبارات هزینه ای دانشگاه کردستان