مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 07:422022-04-06اجتماعي

شکستگی لوله فاضلاب در خیابان آپادانای اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از شکستگی خط 1200 بتنی فاضلاب جنوب شهر در خیابان آپادانا دوم به دلیل پوسیدگی، خوردگی و قدمت 50 ساله شبکه فاضلاب خبر داد.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه شکستگی لوله فاضلاب در خیابان آپادانا دوم، اظهار کرد: این حادثه شب گذشته اتفاق افتاد و بلافاصله شهرداری، پلیس راهور و شرکت آب و فاضلاب استان به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه بر اثر شکستگی خط 1200 بتنی فاضلاب جنوب شهر در خیابان آپادانا دوم به دلیل پوسیدگی، خوردگی و قدمت 50 ساله شبکه و نشست بخشی از خیابان اتفاق افتاد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه بررسی کامل انجام شده، گفت: تیم آب و فاضلاب از شب گذشته اقدامات لازم را شروع کرده اند و چون شکستگی لوله در عمق 7 و نیم متری بود باید حفاری انجام می شد که تا صبح امروز حفاری تمام شده و هم اکنون بتن ریزی در حال انجام است.

وی با اعلام اینکه تا عصر امروز بازسازی کامل خط انجام خواهد شد، افزود: برای پیشگیری از پس زدگی فاضلاب، تیم شرکت آب و فاضلاب جریان فاضلاب را به سمت دیگری هدایت کردند.

شیشه فروش با اشاره به قدمت 50 ساله خطوط لوله انتقال فاضلاب در شهر اصفهان، تصریح کرد: این خطوط در برخی از مناطق پوسیده و فرسوده شده و گاهی این حوادث را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستگی لوله فاضلاب در خیابان آپادانای اصفهان

شکستگی لوله فاضلاب در خیابان آپادانای اصفهان