مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 07:372022-04-06پزشكي

معدوم سازی 20 تن مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد در مراغه


رییس گروه سلامت محیط و کار دانشکده علوم پزشکی مراغه از معدوم سازی 20 تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مراغه، پیام امیرپور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: 20 تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در مراغه معدوم سازی شد.

وی گفت : این مقدار مواد غذایی به ارزش بیش از 2 میلیارد تومان در بازرسی کارشناسان بهداشت محیط از واحد های صنفی و طرح بسیج سلامت نوروزی کشف شده است.

امیرپور افزود: مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در بازرسی از 900 واحد صنفی، مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی کشف و معدوم سازی شد.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح برای 120 واحد عرضه مواد غذایی و خوراکی به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی در تهیه و عرضه مواد غذایی اخطاریه بهداشتی صادر شده است.

به گفته وی، طرح سلامت نوروزی از 15 اسفند آغاز و 15 فروردین به پایان رسید.

رییس گروه سلامت محیط و کار دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: این طرح در راستای نظارت بر ارائه غذای سالم در اماکن تهیه و توزیع و عرضه مواد خوراکی اجرا می شود.

وی با اشاره به رسیدگی سریع به شکایات مردمی از طریق سامانه 190 به متخلفان بهداشتی هشدار داد در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و دستورالعملهای مرتبط با سلامت مردم بر اساس مقررات موجود با جدیت با خاطیان بهداشتی برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی 20 تن مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد در مراغه

معدوم سازی 20 تن مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد در مراغه