مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 07:322022-04-06اقتصادي

20 میلیون تومان برای کلاس یک ماهه!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز استفاده از ارز های دیجیتال یا همان کریپتو کارنسی ها به حدی فراگیر شده که برخی بنگاه های معاملات املاک، - سرمایه گذاران باید برای یادگیری آموزش های اولیه و حضور در بازار سرمایه به طور میانگین 10 میلیون تومان برای آموزش ارز های دیجیتال و چهارمیلیون تومان در بورس، آن هم برای کلاس های غالبا مجازی بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز استفاده از ارز های دیجیتال یا همان کریپتو کارنسی ها به حدی فراگیر شده که برخی بنگاه های معاملات املاک، موسسات مهاجرتی، بنگاه خودرو های لوکس و حتی رمالان با استفاده از آن ها معامله می کنند.

با سقوط شاخص کل بازار سهام و هجوم مردم به بازار رمزارز ها کسب وکار های رمزارزی سکه شد، اما مالباخته ها یا افرادی که پس انداز کمی داشتند با کلاس هایی روبه رو شدند که ثبت نام در آن ها خود نیاز به پس انداز داشت؛ کلاس های نیمه خصوصی آموزش ارز های دیجیتال که قیمت های گزافی دارند و مهم تر از آن با انواع و اقسام ترفند ها سعی می کنند ذهن مخاطب را در نگاه اول تسخیر کنند.

وعده سود های آنچنانی چنان هیجان آور است که برخی موسسات و اشخاص حقیقی برای یک ماه بین 10 تا 20 میلیون تومان از هر نفر هزینه آموزش دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 میلیون تومان برای کلاس یک ماهه!

20 میلیون تومان برای کلاس یک ماهه!