مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 06:222022-04-06سياسي

برجام از تجربه های تلخ شفاف نبودن نمایندگان است


دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: از تجربه های تلخ عدم شفافیت می توان به تصویب برجام در مجلس اشاره کرد که مردم هنوز نمی دانند چه کسانی بدون در نظر گرفتن عواقب این خسارت محض به آن در طی بیست دقیقه رای مثبت دادند.

- محمدامین صدیق دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفتگو با خبرگزاری فارس با اشاره به طرح شفافیت آرا نمایندگان اظهار داشت: متاسفانه علی رغم گذشت بیش از 600 روز از آغاز مجلس یازدهم هنوز مهم ترین وعده انتخاباتی نمایندگان این مجلس روی زمین مانده.

وی افزود: بسیاری از نمایندگان مجلس که با وعده شفافیت موفق به حضور به مجلس شده اند، گویا همه چیز را فراموش کرده و حتی برخی مواضع قبل از انتخابات خود را تکذیب می کنند.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر اینکه تعداد زیادی از نمایندگان فعلی مجلس به مجلس دهم به خاطر عدم شفافیت انتقاد داشتند، گفت: نمایندگان مجلس که امروز خودشان وارد گود شدند از تحقق این شعار جامانده اند.

صدیق با طرح این سوال که چرا شفافیت باید از مجلس آغاز شود؟ تصریح کرد: برای پاسخ دادن به این سوال باید ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که وظیفه مجلس شورای اسلامی چیست؟ مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد قانون گذار وظیفه ریل گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجام از تجربه های تلخ شفاف نبودن نمایندگان است

برجام از تجربه های تلخ شفاف نبودن نمایندگان است