مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 05:372022-04-06فناوري

انتقادات از المان های شهری مورد توجه قرار گیرد/ ضرورت ارتقا طراحی های شهری


در طراحی المان های شهر ارومیه نقص های وجود دارد که لازم است در جهت ارتقای کیفیت و نمادهای و سنبل های منطبق با فرهنگ و تاریخ شهر ارومیه کارهای اساسی انجام شود.

- توماج وحیدافشار  در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در خصوص انتقاد کاربران مجازی از المان های شهری در زمان نوروز اظهار داشت:  المان های نصب شده  شهر در زمان نوروز 1401 تا حدودی حس و حال بهاری و زیبا داشتند و نمود آبپاش نیز سنبلی از آبیاری و حس و حال بهاری بوده است که توسط سازمان سیما و منظر شهری با استفاده از ضایعات انبار ها با حداقل هزینه ساخته شده بود اما واقعیت اینست که در المان های شهر ارومیه نقص های وجود دارد که لازم است در جهت ارتقای کیفیت و نمادها کارهای اساسی انجام شود .

عضو شورای شهر ارومیه تصریح کرد: انتظار می رود در ساخت المان های شهری از نمادهای دینی ، مذهبی، بومی و فرهنگی در راستای ذائقه و هویت شهری استفاده شود و لازم است در فضاسازی و زیباسازی شهری کارهای علمی انجام و از تجربیات و علم  نخبگان، هنرمندان، تحصیل کردگان در رشته های هنری و فضاسازی شهری استفاده شود.

وحید افشار عنوان کرد: المان های نصب شده در شهر با هزینه های بسیار کم و با ابزارهای بازیافتی ساخته شده است و ما قدردان زحمات جوانان هستیم اما در این راستا شهرداری نمره قبولی را در این خصوص نگرفته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات از المان های شهری مورد توجه قرار گیرد/ ضرورت ارتقا طراحی های شهری

انتقادات از المان های شهری مورد توجه قرار گیرد/ ضرورت ارتقا طراحی های شهری