مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 22:022022-04-05سياسي

مدیران از کار مردم گره گشایی کنند


نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت:خداوند متعال توفیقی را برای مدیران ایجاد کرده است برای بازکردن گره مشکلات مردم تلاش کنند، مدیران باید مشکل زدا باشند و مشکلات مردم را رفع کنند.

- حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در نشست شورای اداری استان که در شرکت پتروشیمی ایلام برگزار شد، اظهار کرد: در روایات آمده است اگر کسی می خواهد غمی دارد از بین برود باید گره از کار انسان گرفتاری بازکند تا گرفتاری خودش حل شود، در شرایط فعلی این فرصت برای مدیران ایجاد شده است تا مشکلات مردم را رفع کنند.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان نسبت به همه مردم مدیون هستند، گفت: خداوند متعال توفیقی را برای مدیران ایجاد کرده است برای بازکردن گره مشکلات مردم تلاش کنند، مدیران باید مشکل زدا باشند و مشکلات مردم را رفع کنند.

کریمی تبار با اشاره به اینکه ما باید در خصوص مسئولیتی که در نظام اسلامی پذیرفتیم مراقب باشیم که نسبت به مسئولیت خود ادای دین به اسلام، نظام و انقلاب و مردم داشته باشیم، ادامه داد:امسال مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر روی جهاد تبیین داشتند که خیلی برای ما تکلیف زا است، معظم له فرمودند که جهاد تبیین واجب عینی است یعنی برای تک تک ما واجب است، باید با تلاش و کوشش مضاعف، به امری که ولی فقیه فرموده است لبیک بگوییم و تفاوت و تحولی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران از کار مردم گره گشایی کنند

مدیران از کار مردم گره گشایی کنند