مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 21:572022-04-05اجتماعي

75 درصد دانش آموزان تهرانی به مدرسه رفته اند/ زمان بازگشت مبتلایان به مدرسه


معاون وزیر و سخنگوی وزارت آموزش وپرورش نتایج یک ارزیابی که طی دو روز نخست بازگشایی مدارس انجام شده است، اعلام کرد و گفت: حدود 84 درصد دانش آموزان طی دو نخست به مدرسه رفته اند و استقبال خوب بوده که این آمار در تهران 75 درصد است.

- معاون وزیر و سخنگوی وزارت آموزش وپرورش نتایج یک ارزیابی که طی دو روز نخست بازگشایی مدارس انجام شده است، اعلام کرد و گفت: حدود 84 درصد دانش آموزان طی دو نخست به مدرسه رفته اند و استقبال خوب بوده که این آمار در تهران 75 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق ستاری فرد در گفت وگوی ویژه خبری شبکه خبر سیما که عصر امروز پخش شد با اشاره به گذشت سه روز از آغاز آموزش های حضوری مدارس اظهار کرد: از روز ششم فروردین که ستاد ملی کرونا مصوبه آموزش حضوری مدارس و دانشگاه ها را ابلاغ کرد، تلاش کردیم با مشارکت جمعی همکارانمان در استان ها نسبت به تهیه بخشنامه نحوه آموزش های حضوری اقدام کنیم که طی دو تا سه روز آماده و به استان ها ابلاغ شد.

وی افزود: چگونگی آموزش ها و مراقبت های بهداشتی در این بخشنامه مورد اشاره قرار گرفته و در دسترس مدارس است.

معاون وزیر و سخنگوی وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه خوشبختانه موضوع واکسیناسیون که مهم ترین بستر آموزش های حضوری بود در کشور فراهم شد گفت: بیش از 95 درصد معلمان ما دُز اول، بیش از 90 درصد دز دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد دانش آموزان تهرانی به مدرسه رفته اند/ زمان بازگشت مبتلایان به مدرسه

75 درصد دانش آموزان تهرانی به مدرسه رفته اند/ زمان بازگشت مبتلایان به مدرسه