مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 20:422022-04-05سياسي

فرماندار خوی: بازارچه مرزی خوی باید احیا شود


بازارچه مرزی خوی باید احیا شود تا تمام درآمد این بازارچه نصیب مردم منطقه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ذبیح الله کاظمی فرماندار شهرستان خوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش اصحاب رسانه در توسعه این شهرستان اظهار داشت: رسانه ها مشاوران امین و صادق مدیران دولتی هستند  و عملکرد مدیران نیز باید در یک اتاق شیشه ای باشد تا توسط اصحاب رسانه مورد ارزیابی و نقد قرار گیرد.

فرماندار خوی ضمن اشاره به طرح های نیمه تمام این شهرستان تصریح کرد: اتمام طرح های نیمه تمام اولویت اول ما است که در سفر استاندار به این شهرستان گزارش جامعی از این طرح ها ارائه خواهد شد و سعی می شود تا این زخم های کهنه درمان شوند.

وی افزود: در حوزه گردشگری و مرز رازی خوی عملکرد خوبی دیده نمی شود و تنها حضور گردشگران در این شهر زیر 10 درصد می باشد که امید داریم این مشکلات مرتفع شود و همچنین بازارچه مرزی خوی باید احیا شود تا تمام درآمد این بازارچه نصیب مردم منطقه شود.

فرماندار خوی بیان کرد: ظرفیت های فرهنگی خوی باید توسط اصحاب رسانه به عنوان یک شهر برجسته معرفی شوند و مردم نیز باید برای رسیدن به اهداف در کنار مدیران باشند.

کاظمی با اشاره به مشکل آب شرب این شهرستان افزود: هدف از احداث سد آغچای تامین بخشی از آب شرب خوی بود که متاسفانه در طول زمان این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار خوی: بازارچه مرزی خوی باید احیا شود

فرماندار خوی: بازارچه مرزی خوی باید احیا شود