مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 18:572022-04-05سياسي

100 هزار تن ذرت آلوده بندر امام تاکنون خارج شده است


رییس کل سابق دادگستری خوزستان گفت: 124 هزار تُن ذرت آلوده در بندر امام داشتیم که با پیگیری، 100 هزار تُن آن خارج و مابقی در حال خروج است.

- ، حجت الاسلام صادق مرادی عصر امروز سه شنبه در مراسم معارفه رییس کل جدید دادگستری خوزستان اظهار کرد: با وجود نبود امکانات با کمک همکاران دستگاه قضایی 153 شعبه در استان اضافه شدند که در واقع شاید به اندازه یکی از استان های کوچک باشد.

وی افزود: حدود چهار شعبه دیگر نیز در دست تأسیس است که همه این شعب برای کاهش اطاله دادرسی فعال می شوند؛ همچنین 13 شعبه حقوقی در خوزستان وجود دارد و این در حالی است که استان های مشابه 30 شعبه داشتند و با پیگیری و تلاش مجوز 10 شعبه جدید برای استان گرفته شده که از این بین هشت شعبه فعال شده اند.

وی با بیان اینکه متوسط سن قضایی در خوزستان پنج و نیم سال است، افزود: با همکاری نماینده ولی فقیه در خوزستان هم میز خدمت را در مرکز استان فعال و این سنت را بین تمام سازمان های این استان نهادینه کردیم که بعد از برگزاری نمازجمعه مدیران پاسخگوی مردم باشند.

حجت الاسلام مرادی اظهار کرد: حضور در مساجد و مناطق محروم از دو سال قبل آغاز شده است تا توجه مدیران به این مناطق جلب شود و دولت نیز اقدامات انقلابی را در این مناطق انجام دهد؛ مزایده فروش اراضی کوی مدرس یا همان خروسیه نیز ابطال شد و تحویل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار تن ذرت آلوده بندر امام تاکنون خارج شده است

100 هزار تن ذرت آلوده بندر امام تاکنون خارج شده است