مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 18:472022-04-05اقتصادي

190 هکتار زمین برای 481 طرح جدید آذربایجان شرقی اختصاص داده شده است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از اختصاص 190 هکتار زمین برای 481 طرح جدید در شهرک های صنعتی استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از اختصاص 190 هکتار زمین برای 481 طرح جدید در شهرک های صنعتی استان خبر داد.

سید مرتضی نیرومند روز سه شنبه، 16 فروردین، در جلسه ی برنامه ریزی سرمایه گذاری و تجارت خارجی در سال 1401 که با حضور مسئولین اقتصادی و فعالان بخش خصوصی استان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: بخش خصوصی باید نحوه ی پیگیری مطالبات خود را تغییر دهد و تمامی مدیران و مسئولان در طول سال ها تغییر خواهند کرد ولی بخش خصوصی پای ثابت این جلسات هستند.

وی با بیان اینکه شهرک های صنعتی اصفهان مملو از برق هستند، افزود: ما اکنون برای 481 طرح جدید زمین واگذار کرده ایم که در کل دوران شرکت شهرک های صنعتی برای بار اول است 190 هکتار زمین برای این تعداد پروژه و طرح واگذار شده است اما مشکل این است که ما چطور می توانیم برق این تعداد از طرح را تامین کنیم و اصلا وزارت نیرو خود را متعهد به تامین برق این واحدها نمی داند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ادامه داد: جای تاسف دارد که اصلا خودمان را شرمنده ی مراجعه کنندگان هم نمی دانیم و به راحتی می گوییم برق نیست و حتی به دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

190 هکتار زمین برای 481 طرح جدید آذربایجان شرقی اختصاص داده شده است

190 هکتار زمین برای 481 طرح جدید آذربایجان شرقی اختصاص داده شده است