مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 18:322022-04-05سياسي

بررسی روند مذاکرات وین/ از 100 دستاورد هسته ای رونمایی می شود


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سازمان انرژی اتمی آماده است به زودی از حدود 100 دستاورد جدید در حوزه های انرژی و تحقیق و توسعه رونمایی کند.

- درباره جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: این جلسه با حضور سخنگوی سازمان انرژی اتمی و یکی از اعضای فنی تیم مذاکره کننده هسته ای برگزار شد.

وی بیان کرد: آنان توضیحاتی از روند فنی مذاکرات و مسائل مرتبط با عملکرد سازمان انرژی اتمی در چارچوب مذاکرات وین به نمایندگان ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مذاکرات در چارچوب یک مسیر روشن برای جمهوری اسلامی ایران تاکنون انجام شده و خوشبختانه گزارشی که ارائه شد، نکات مثبتی داشت و قرار شد موارد ارائه شده توسط کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی بررسی شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس ادامه داد: بخشی از مذاکرات مرتبط با مسائل سیاسی است.

شنبه هفته آینده موضوعات سیاسی مذاکرات طی جلسه ای با مذاکره کنندگان هسته ای و احتمالاً با حضور رییس تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بررسی خواهد شد.

عباس زاده مشکینی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به روز ملی فناوری هسته ای، در بخش دیگری از جلسه امروز، بهروز کمالوندی گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای جدید سازمان انرژی اتمی به ویژه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی روند مذاکرات وین/ از 100 دستاورد هسته ای رونمایی می شود

بررسی روند مذاکرات وین/ از 100 دستاورد هسته ای رونمایی می شود