مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 18:272022-04-05اقتصادي

120 روستای سقز عاری از شبکه سیم مسی شد


مدیر توزیع برق شهرستان سقز با بیان اینکه شبکه برق 38 روستای واقع در محور سقز به بانه به کابل خود نگهدار تبدیل شد، گفت: با اجرای این پروژه تعداد روستاهای عاری از شبکه سیم مسی در شهرستان سقز به 120 روستا افزایش یافت.

- عبدالله ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از فعالیت های شاخص انجام شده در حوزه اصلاح و بهسازی شبکه، تبدیل شبکه سیم مسی 38 روستای واقع در مسیر سقز به بانه به کابل خودنگهدار بود که در سال 1400 آغاز و در همان سال نیز به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه 260 روستای بالای 5 خانوار در این شهرستان از نعمت برق برخوردارند، افزود: با اجرای این پروژه تعداد روستاهای عاری از شبکه سیم مسی در شهرستان سقز به 120 روستا افزایش یافت.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز گفت: در مجموع برای تبدیل 40 کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در این روستاها بیش از 5 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

ابراهیمی اظهار کرد: همزمان با اجرای این پروژه شبکه برق 4 روستای قبغلو، شیخ چوپان، هیجانان و خیدر نیز با جابجایی و نصب 112 تیر روشنایی به طور کامل نوسازی و اصلاح شد.

وی در ادامه گفت : با اجرای این پروژه بخش زیادی ازمشکلات شبکه های فشارضعیف درروستاهای شهرستان سقزمرتفع می شود و بر اساس پیش بینی صورت گرفته تا پایان سال 1401 شبکه برق تمام روستاهای این شهرستان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 روستای سقز عاری از شبکه سیم مسی شد

120 روستای سقز عاری از شبکه سیم مسی شد