مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 17:422022-04-05سياسي

پاسخگویی وزیر کشور به سوالات نمایندگان در کمیسیون شوراها


سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر کشور در جلسه امروز این کمیسیون به منظور پاسخگویی به سوالات چهار تن از نمایندگان خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر کشور در جلسه امروز این کمیسیون به منظور پاسخگویی به سوالات چهار تن از نمایندگان خبر داد.

روح الله نجابت در گفت وگو با ایسنا؛ ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون وزیر کشور به منظور پاسخگویی به سوالات 4 تن از نمایندگان حضور یافتند.

در این نشست آقایان ورناصری، یوسفی، سعیدی و مولوی سوالاتی منطقه ای و ملی از وزیر کشور پرسیدند.

وی در ادامه اظهار کرد: در این جلسه قرار بر این شد که وزیر کشور در راستای حل مسائل مطروحه جلساتی را با نمایندگان سوال کننده برگزار کرده و موارد مطروحه را در مهلت مقرری که پیش بینی شد، پیگیری کند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس؛ تصریح کرد: سوالات مطروحه به تقویت تعامل استاندار با مجمع نمایندگان استان خوزستان، ساماندهی مقررات استخدامی شهرداری ها، توسعه بازارچه مرزی سیستان و بلوچستان و توجه به اشتغال مرزنشینان و دلایل ضعف در مدیریت هوشمند ترددهای درون شهری آبادان بازمی گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی وزیر کشور به سوالات نمایندگان در کمیسیون شوراها

پاسخگویی وزیر کشور به سوالات نمایندگان در کمیسیون شوراها