مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 17:222022-04-05سياسي

اجرای به موقع قانون اعتماد مردم به دستگاه قضایی را تقویت می کند


اجرای سریع و به موقع قانون و احکام قضایی، زمینه تقویت اعتماد مردم نسبت به دستگاه قضایی را فراهم خواهد کرد.

- ، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در حاشیه اولین ملاقات عمومی در سال جدید با تأکید بر استمرار ملاقات های عمومی مسئولان، روسا و دادستان های حوزه های قضایی در استان گفت: تکریم ارباب رجوع در مجموعه قضایی استان فارس با حساسیت و پیگیری بیشتر در سال جدید در دستور کار مدیریت قضایی استان است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در راستای تبیین شعار امسال افزود: سال گذشته اقدامات مثمر ثمری از سوی دادگستری فارس در راستای پشتیبانی از تولید و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان صورت گرفت و به امور شرکت های فناور، نوپا و دانش بنیان از سوی ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری رسیدگی ویژه شد.

وی از برنامه ریزی در راستای پیگیری مشکلات کارآفرینان و برگزاری ملاقات های دوره ای با صاحبان شرکت های دانش بنیان خبر داد و افزود: ما در دستگاه قضایی تلاش می کنیم با محور قرار دادن شعار سال حمایت های حقوقی و قضایی را در دستور کار قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: اجرای سریع و به موقع قانون و احکام قضایی، زمینه تقویت اعتماد مردم نسبت به دستگاه قضایی را فراهم خواهد کرد و به همین منظور و در راستای اجرای طرح تحول و تعالی دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای به موقع قانون اعتماد مردم به دستگاه قضایی را تقویت می کند

اجرای به موقع قانون اعتماد مردم به دستگاه قضایی را تقویت می کند