مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 15:222022-04-05سياسي

25 روستای طالقان تا سوم خرداد از نعمت گاز برخوردار می شوند


نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان وچهارباغ از گازرسانی به 25 روستای طالقان تا سوم خرداد سال جاری خبر داد.

- علی حدادی، نماینده مردم طالقان، هشتگرد، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به جلسه هفته گذشته خود با مدیرکل گاز استان البرز و پیرو جلسات سال گذشته با وزیر نفت برای بحث گازرسانی به حوزه انتخابیه، اظهار کرد: سوم خرداد شعله های گاز 25 روستای شهرستان طالقان روشن می شود.

وی با اشاره به اینکه این موضوع از زمان دولت قبل پیگیری و در دستور کار بوده است، افزود: دو جلسه در این زمینه با وزیر نفت دولت سیزدهم برگزار شده و اوجی وزیر نفت دستورات لازم برای تامین اعتبار و گاز رسانی به روستاهای طالقان را داده است.

حدادی در خصوص پیگری تکمیل گازرسانی، گفت: برای تسریع و سرعت بخشید به عملیات گازرسانی جلسه ای پیگری اقدامات در هفته دوم فروردین 1401 با مدیرکل گاز استان البرز برقرار گردید که خرداد ماه ماه شعله گاز در 25 روستا روشن شود .

نماینده مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روستاهای جوستان، خودکاوند، سفج خانی، گلیرد، منگلان، نسا اولیا ،مرجان، حصیران، ابصار، کرکبود، کویین، نویز، هشان ، گوران، کرود، سکران چال، وشته، محسن آباد، کش، کشرود، روشنابدر، شهراسر، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 روستای طالقان تا سوم خرداد از نعمت گاز برخوردار می شوند

25 روستای طالقان تا سوم خرداد از نعمت گاز برخوردار می شوند