مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-05پزشكي

شیوه های دیگر علم سنجی در کنار مقاله باید لحاظ شود


کارشناسان حاضر در پنل دومین نشست کاشتن برای آینده نظرات موافق و مخالف خود را درباره «مقاله، مشارکت در پیشبرد علم یا ابزار ارتقا» مطرح کردند.

- به نقل از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دومین نشست از مجموعه رویدادهای کاشتن برای آینده با میزبانی دکتر شقایق حق جوی رییس مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و با حضور دکتر حمیدرضا نمازی عضو هیات علمی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر عبدالرضا نوروزی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهد، دکتر اکبر فتوحی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

حق جوی رییس مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات وزارت بهداشت که مسئولیت مدیریت پنل را بر عهده داشت با ارائه مقدمه ای به طرح سوال پرداخت و گفت: در نقشه جامع علمی کشور مقرر شد در افق 1404 به 20 هزار مقاله برسیم ولی نه تنها زودتر به این هدف گذاری رسیدیم بلکه اکنون 26 هزار مقاله داریم سوالی که پیش می آید چرا با وجود افزایش مقالات، نتوانستیم ثروت آفرینی را افزایش بدهیم؟ نوروزی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهد در این خصوص گفت: در زمان تدوین نقشه جامع علمی کشور تاکید بسیاری بر حفظ توازن بود تا به هر دانشگاه بر مبنای حوزه علمی خودش ماموریت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه های دیگر علم سنجی در کنار مقاله باید لحاظ شود

شیوه های دیگر علم سنجی در کنار مقاله باید لحاظ شود