مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-05سياسي

پویش آزادسازی زندانیان در طرح «مشهد مهربان»


معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از برپایی طرح مشهد مهربان جهت آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد با همکاری شورای اجتماعی محلات خبر داد.

- مهدی ابراهیمی اظهار کرد: با تاسی از عمل خیرخواهانه مقام معظم رهبری که همه ساله مصادف با عید سعید فطر اقدام به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد می کنند، بنا شد با برپایی طرح مشهد مهربان نسبت به آزادی زندانیان محلات شهر اقدام شود.

وی افزود: در این طرح با همکاری شوراهای اجتماعی محلات مشهد سعی می شود با استفاده از ظرفیت مردم، نیکوکاران و خیرین محلی در راستای تقویت اخلاق اجتماعی و روحیه خیرخواهانه با مشارکت آحاد مردم و مراکز نیکوکاری محلات مشهد نسبت به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد محلات اقدام صورت گیرد.

معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: طرح آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد سال گذشته نیز به همت شورای اجتماعی محلات برگزار شد که با همکاری اعضای شوراهای اجتماعی محلات کمک قابل توجهی دریافت و 30 زندانی به آغوش خانواده بازگشتند.

ابراهیمی با بیان اینکه طرح مشهد مهربان از ابتدای ماه مبارک رمضان تا 45 روز پس از آن ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در این طرح شورای اجتماعی محله اقدام به برگزاری جلسات و دعوت از خیرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش آزادسازی زندانیان در طرح «مشهد مهربان»

پویش آزادسازی زندانیان در طرح «مشهد مهربان»