مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-05ورزشي

جودو اصفهان در دوران پسا تعلیق


در حالی که حدود سه سال  از تعلیق چهارساله جودو ایران توسط فدراسیون جهانی برای عدم رقابت با حریف اسراییلی می گذرد، ورزشکاران و ملی پوشان جودو باید آرام آرام خود را برای حضور در میادین جهانی آماده کنند.

- این تعلیق که حتی باعث از دست رفتن سهمیه المپیک محمد محمدی بریمانلو شد نیز نتوانست جلوی انگیزه و اهداف جودوکاران اصفهانی را بگیرد تا جایی که میثم بنی طبا توانست به رتبه نخست مسابقات انتخابی قهرمانی تیم ملی نابینایان و کم بینایان برای اعزام به مسابقات برون مرزی دست یابد.

حمیدرضا و علیرضا پاپی، ملی پوشان اصفهانی به مدال برنز مسابقات جایزه بزرگ 1400 رسیدند و بانوان اصفهان نیز مقام دوم و سوم مسابقات جودو بانوان کشور در سال 1400و 1398 را کسب کردند.

همه این ها نشان از توقف ناپذیر بودن این رشته رزمی ژاپنی در اصفهان دارد.

خبرنگار ایسنا در خصوص شرایط و اقدامات انجام شده در هیئت جودو اصفهان با حمید عصارزادگان، رییس هیئت جودو استان اصفهان گفت وگو کرده که در ادامه می خوانید: عملکرد هیئت جودو استان اصفهان در سال جاری چطور بوده است؟ با توجه به امتیازدهی فدراسیون به هیئت های استانی توانستیم رتبه نخست در کشور را کسب کنیم.

سال گذشته تقریباً به تمام شهرستان های استان سر زدیم و ضمن قدردانی از زحمات آن ها برای رفع نیاز و تجهیزات اقدامات لازم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جودو اصفهان در دوران پسا تعلیق

جودو اصفهان در دوران پسا تعلیق