مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-05حوادث

صدور اخطار و اخذ تعهد از 780 واحد صنفی متخلف در ماه مبارک رمضان


رییس پلیس نظارت از اماکن عمومی پایتخت از صدور اخطار و اخذ تعهد از 784 واحد صنفی مجاز به خاطر عدم رعایت موازین شرعی و قانون و مقررات در ماه مبارک رمضان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،رییس پلییس نظارت بر اماکن عمومی پاپتخت از تشدید طرح بازدید از صنوف پایتخت در ماه مبارک رمضان خبر داد وگفت: در راستای اجرای طرح مشترک معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ و پایگاه های ده گانه پلیس امنیت عمومی پایتخت، در 48 ساعت گذشته از پنج هزار و 179 واحد صنفی بازدید شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، به متصدیان 737 واحد صنفی متخلف شامل رستوران ها، قهوه خانه ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها و اغذیه فروشی ها به علت عدم رعایت موازین شرعی و همچنین عدم رعایت قوانین و مقررات در ماه مبارک رمضان اخطار داده شد.

مرادی تصریح کرد: در طرح مذکور از متصدیان 47 واحد صنفی به علت عدم رعایت موازین شرعی و شئونات اسلامی در این ماه تعهد گرفته شد.

رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از همه شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرائم، موضوع را از طریق پلیس 110 و یا نزدیکترین مرکز انتظامی اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اخطار و اخذ تعهد از 780 واحد صنفی متخلف در ماه مبارک رمضان

صدور اخطار و اخذ تعهد از 780 واحد صنفی متخلف در ماه مبارک رمضان