مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 13:522022-04-05اقتصادي

اعلام برنامه های برج میلاد در ماه رمضان


مدیرعامل برج میلاد با تشریح ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در این مجموعه گفت: ساعت فعالیت مجموعه برج میلاد همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تغییر و شهروندان می توانند از ساعت 18 الی یک بامداد از ویژه برنامه های تدارک دیده شده در این مجموعه گردشگری استفاده .

- مدیرعامل برج میلاد با تشریح ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در این مجموعه گفت: ساعت فعالیت مجموعه برج میلاد همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تغییر و شهروندان می توانند از ساعت 18 الی یک بامداد از ویژه برنامه های تدارک دیده شده در این مجموعه گردشگری استفاده کنند و برای رفاه بیشتر شهروندان استفاده از پارکینگ برج میلاد در ماه مبارک رمضان رایگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس حیدری با بیان این مطلب افزود: جشن رمضان امسال و پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا دوباره در برج میلاد از سر گرفته شده است و برنامه ها با رویکرد خانواده، برای همه سنین اعضای یک خانواده در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برنامه ها در محوطه برج میلاد و همچنین بخشی از برنامه ها در مرکز همایش ها برگزار می شود، تصریح کرد: اجرای برنامه اذانگاهی برج از ساعت 19 الی 21 است که شامل اجرای گروه های سرود و تواشیح، برپایی سفره افطار ساده با همکاری آستان قدس رضوی تهران، برگزاری کارگاه های آموزشی کانون خدمت رضوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های برج میلاد در ماه رمضان

اعلام برنامه های برج میلاد در ماه رمضان