مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-05فرهنگي

انتشار کتاب «راهنمای روانشناختی ناباروری» در یزد


کتاب « راهنمای روانشناختی ناباروری (کتاب کار)» ترجمه دکتر «آزاده ابویی» عضو هیأت علمی دانشگاه علم و هنر یزد و «نجمه اولیاء»، از سوی انتشارات جهاددانشگاهی یزد منتشر شد.

- ایسنا/یزد کتاب راهنمای روانشناختی ناباروری (کتاب کار) ترجمه دکتر آزاده ابویی عضو هیأت علمی دانشگاه علم و هنر یزد و نجمه اولیاء ، از سوی انتشارات جهاددانشگاهی یزد منتشر شد.

این کتاب آموزشی یک ابزار مؤثر برای خواننده است که بتواند خود را برای مقابله باتجربه ناباروری، قدرت مند و آماده کند و به عنوان منبع مفید و کاربردی جهت بهبود سلامت روان در زنان نابارور موثر واقع شود.

باربارا بلیتزر نویسنده این کتاب، هر فصل را در یک قالب قابل درک و ساده در جهت دانستن این که بیمار علیرغم مطالبات رژیم های درمان، باید یک زندگی عادی را هدایت کند، قرار داده است.

شناخت این روند در مدیریت استرس و برخورد با اضطراب ناشی از ناشناخته ها مهم است و تمرینات در انتهای هر بخش به خواننده اجازه می دهد تا طی چندین مرحله در جهت نابودی اضطراب و کنترل استرس گام بردارد.

مهدی دهقان چالشتری مدیر انتشارات جهاددانشگاهی یزد در این مورد به خبرنگار ایسنا گفت: این کتاب به شناسایی عوامل استرس زا و سپس تشریح مکانیسم های مقابله فردی کمک می کند و با زبانی واضح و شفاف، ارزیابی و درمان علل شایع ناباروری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب «راهنمای روانشناختی ناباروری» در یزد

انتشار کتاب «راهنمای روانشناختی ناباروری» در یزد