مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-05سياسي

صالحی دارانی: تاوان سنگین کشاورزان به سازمان آب، کمر آنها را شکسته است


تاوان های سنگین کشاورزان به سازمان آب منطقه ای کمر آنها را شکسته است که با این شیوه باید فاتحه کشاورزی را خواند.

- نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: تاوان های سنگین کشاورزان به سازمان آب منطقه ای کمر آنها را شکسته است که با این شیوه باید فاتحه کشاورزی را خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین محمد صالحی دارانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: کشاورزان پرتلاش حوزه انتخابیه ام همچنان تاوان های سنگینی را به آب منطقه ای می پردازند و با آن که هزینه های بسیاری را برای نصب شمارشگر بر روی چاه ها پرداخته اند، اما گزارش های بی پایه و بنیان سازمان آب منطقه ای آنها را راهی دادگستری ها کرده و این تاوان های سنگین کشاورزان به آب منطقه ای کمر آنها را شکسته است.

وی افزود: یک مزرعه کشاورزی که با خون جگر اداره می شود در یک سال بیش از 400 میلیون تومان برای کشاورز آورده ندارد، در حالی که جرایم بالای یک میلیارد تومان برای آنها در نظر گرفته می شود.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تصریح کرد: با این شیوه باید فاتحه کشاورزی را خواند و امنیت غذایی کشور را ناگوار تصور کرد.

لازم است وزارت نیرو در این زمینه به نمایندگان مجلس توضیح دهد برنامه مبارزه آنها با کشاورزی و کشاورز چه زمانی پایان می یابد! صالحی دارانی با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی دارانی: تاوان سنگین کشاورزان به سازمان آب، کمر آنها را شکسته است

صالحی دارانی: تاوان سنگین کشاورزان به سازمان آب، کمر آنها را شکسته است