مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-05دانش

دانشگاه ها و پژوهشگاه های فعال در راستای ماموریت ها حمایت ویژه می شوند


معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ماموریت گرا کردن دانشگاه ها و پژوهشگاه ها را از اهداف اصلی این معاونت دانست و گفت: دانشگاه ها و پژوهشگاه هایی که در راستای ماموریت ها فعال باشند، - معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ماموریت گرا کردن دانشگاه ها و پژوهشگاه ها را از اهداف اصلی این معاونت دانست و گفت: دانشگاه ها و پژوهشگاه هایی که در راستای ماموریت ها فعال باشند، حمایت خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیمان صالحی امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ، سال 1401 را سال توجه به پژوهشگاه ها دانست و افزود: نگاه وزارت علوم و شورای عالی عتف به پژوهشگاه ها یک نگاه ویژه است؛ از این رو انتظار می رود که پژوهشگاه ها در تحقق نقشه جامع علمی کشور و موضوعات پژوهشی مطرح در کشور نقش آفرینی کنند.

وی ماموریت گرا کردن دانشگاه ها و پژوهشگاه ها را از اهداف اصلی معاونت پژوهشی وزارت علوم ذکر کرد و ادامه داد: برای این منظور در همه استان های کشور دبیرخانه ای با محوریت استانداران و با دبیری رییس دانشگاه جامع هر استان راه اندازی می کنیم.

صالحی با اشاره به سابقه فعالیتش در نظام نوآوری و فناوری کشور، خاطر نشان کرد: اولویت ما در این حوزه کاهش واردات بوده است که در همکاری با 6700 شرکت دانش بنیان کارهای زیادی انجام شد و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها و پژوهشگاه های فعال در راستای ماموریت ها حمایت ویژه می شوند

دانشگاه ها و پژوهشگاه های فعال در راستای ماموریت ها حمایت ویژه می شوند