مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-05سياسي

تاکید امام جمعه دهدشت بر اهتمام همه مسئولان نسبت به تحقق شعار سال مقام معظم رهبری


امام جمعه دهدشت خواستار تحقق شعار سال از همه مسئولان شد و گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند شعار سال رهبر معظم انقلاب در حد شعار باقی نماند، در حوزه کاری اداره ثبت و اسناد گره هایی وجود دارد که با یک امضا گردش های مالی و اقتصادی ایجاد می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه دهدشت خواستار تحقق شعار سال از همه مسئولان شد و گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند شعار سال رهبر معظم انقلاب در حد شعار باقی نماند، در حوزه کاری اداره ثبت و اسناد گره هایی وجود دارد که با یک امضا گردش های مالی و اقتصادی ایجاد می شود.

حجت الاسلام علی وحدانی فر در دیدار رییس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی باعث فخر و مباهات است که از اسلام و تشیع دفاع می کند.

وی نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری را یادآور شد و بیان کرد: در دهه اخیر شعارهای سال حضرت آقا حول مسائل اقتصادی هست که این نشان از حساس بودن مسئله اقتصادی را می رساند.

امام جمعه دهدشت افزود: اگر اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار می گرفت، امروز مسئله تحریم ها اثری در کشور نداشت.

حجت الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه همه مسئولان باید تلاش کنند شعار سال رهبر معظم انقلاب در حد شعار باقی نماند گفت: در حوزه کاری اداره ثبت و اسناد گره هایی وجود دارد که با یک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امام جمعه دهدشت بر اهتمام همه مسئولان نسبت به تحقق شعار سال مقام معظم رهبری

تاکید امام جمعه دهدشت بر اهتمام همه مسئولان نسبت به تحقق شعار سال مقام معظم رهبری