مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-05اقتصادي

اجرای حدود 3 هزار هکتار سیستم نوین آبیاری در خوزستان


مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال گذشته در سطح 2 هزار و 992 هکتار سیستم های نوین آبیاری اجرا شد.

- عباس ساکی اظهار کرد: در سال گذشته در شهرستان های اندیکا و باغملک با اعتبار 23 میلیارد و 700 میلیون ریال قنوات بازسازی و مرمت شد.

وی افزود: همچنین استخرهای ذخیره آب کشاورزی در سطح شهرستان های اندیکا، ایذه، باغملک، رامهرمز، شادگان، لالی، گتوند و مسجدسلیمان با اعتبار 37 میلیارد و 363 میلیون ریال در سال گذشته بهسازی و مرمت شد.

ساکی با اشاره به خشکسالی سال گذشته اظهار کرد: در شهرستان های حمیدیه، هویزه، دشت آزادگان و شادگان با اعتبار یکصد میلیون ریال حوضچه های موقت ذخیره جهت تامین آب دام های سنگین حفر شد.

وی گفت: تصفیه خانه های مجتمع های دامپروری در سطح شهرستان های امیدیه، اندیمشک، ایذه، بهبهان، رامهرمز، کارون و مسجدسلیمان با اعتبار 47 میلیارد و 847 میلیون ریال نیز اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهاد کشاورزی خوزستان، ساکی تصریح کرد: همچنین زیرساخت های مجتمع های گلخانه ای در سطح شهرستان های اهواز، باغملک و دزفول با اعتبار 11 میلیارد و 424 میلیون ریال اجرا شد.

ساکی افزود: اراضی سنتی در سطح شهرستان های اهواز، باغملک و دزفول با اعتبار 11 میلیارد و 424 میلیون ریال طی سال گذشته تجهیز و نوسازی و همچنین در سطح 2 هزار و 992 هکتار نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای حدود 3 هزار هکتار سیستم نوین آبیاری در خوزستان

اجرای حدود 3 هزار هکتار سیستم نوین آبیاری در خوزستان