مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-05سياسي

حل نشدن مشکلات زندانیان بدنه جامعه را متزلزل می کند


دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: اگر مشکلات زندانیان و خانواده های آنان با همکاری دستگاه های حمایتی و متولی اشتغال حل نشود بدنه جامعه متزلزل می شود.

-   سید مصطفی بحرینی سه شنبه 16 فروردین در اولین جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در انجمن حمایت طی سال گذشته، گفت: این اقدامات با نیت خیر و دلسوزی انجام گرفته و اجر معنوی همه دست اندرکاران در نزد خدا محفوظ است.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اشتغالزایی، افزود: خدمت به اقشار آسیب دیده اجتماع به ویژه خانواده های نیازمند زندانیان اولویت دستگاه قضایی است اگر مشکلات زندانیان و خانواده های آنان با همکاری دستگاه های حمایتی و متولی اشتغال حل نشود بدنه جامعه متزلزل می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس یادآور شد: فرد مجرم، امنیت و آرامش جامعه را برهم می زند باید متنبه شود و با شرکت در برنامه های اصلاحی و تربیتی، زمینه بازگشت سالم به جامعه را فراهم کند اما خانواده وی مستوجب مجازات نیست و این خانواده ها باید حمایت مادی و معنوی شوند.

بحرینی اظهار کرد: هرچند همه همکاران در سال گذشته به دنبال تامین منابع پایدار و درآمدزایی برای خانواده ها بودند و تمام تلاش خود را صرف خدمت رسانی به این قشر آسیب دیده کرده اند اما در سال ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل نشدن مشکلات زندانیان بدنه جامعه را متزلزل می کند

حل نشدن مشکلات زندانیان بدنه جامعه را متزلزل می کند