مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-05فرهنگي

پای جوانان روستایی به رادیو جوان باز شد


برنامه صبحگاهی «جوان ایرانی سلام» که یک هفته در میان از رادیو جوان منتشر می شود در هر برنامه با یک جوان روستایی گفتگو می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس جوان ایرانی سلام برنامه صبحگاهی رادیو جوان است که یک هفته در میان با اجرای فاطمه صداقتی ، سردبیری عطیه عسکری و تهیه کنندگی حسین خلیل نژاد از ساعت 6 و 45 دقیقه تا 8 صبح از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه می رود.

عطیه عسکری سردبیر جوان ایرانی سلام در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: این برنامه بخش های مختلفی دارد ولی یکی از بخش های مهم هم برای تیم تولید و هم شنونده ها، بخش گفت وگو با جوانان روستایی است که هر روز یک جوان روستایی، روستایش را معرفی می کند.

یعنی با آن جوان ارتباط تلفنی گرفته می شود و مجری برنامه، خانم صداقتی، با او یک گپ و گفت حداقل چهار الی پنج دقیقه ای دارد و در این گپ و گفت آن جوان روستایش را معرفی می کند؛ اینکه کجا واقع شده، چقدر جمعیت دارد، جاذبه های روستا چییست، اگر محصول خاصی دارند آن محصولات چیست، آب و هوایش چطور است، شغل جوانان آن جا به چه صورت است و دغدغه های جوانانش چیست و چه مطالباتی دارند و فضای گفتگوی صمیمی در خلال این بحث ها شکل می گیرد.

عسکری درباره چگونگی انتخاب جوانان روستایی برای شرکت در برنامه و محتوای حرف هایشان گفت: مصاحبه شوندگان از طریق بخش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای جوانان روستایی به رادیو جوان باز شد

پای جوانان روستایی به رادیو جوان باز شد