مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-05دانش

افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه محقق اردبیلی


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: رشته های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه محقق اردبیلی امسال افزایش می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ترحم مصری ظهر سه شنبه در نشست شورای معاونین دانشگاه محقق اردبیلی از موافقت قطعی شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی با ایجاد 4 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

وی تصریح کرد: این رشته ها شامل طبیعت گردی گرایش اکوتوریسم و مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت استراتژیک در دانشکده علوم اجتماعی، مهندسی شیمی گرایش نانوفناوری در دانشکده فنی و مهندسی و تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: پذیرش در این رشته ها به صورت روزانه بوده و از مهرماه سال 1401 آغاز خواهد شد.

مصری افزود: پس از انجام فرآیندهای مورد نظر نسبت به جذب دانشجو برای تحصیل در رشته های جدید این دانشگاه اقدام می شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1357 با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش 38 دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و در حال حاضر در 201 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حدود 11 هزار دانشجو دارد که در 11 دانشکده این دانشگاه مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه محقق اردبیلی

افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه محقق اردبیلی