مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-05اقتصادي

کشف 7 تن ذغال درخت ممنوع القطع «تاغ» در جویبار


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف تقریبی 7 تن ذغال قاچاق از نوع چوب درخت «تاغ» به ارزش 450 میلیون تومان خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف تقریبی 7 تن ذغال قاچاق از نوع چوب درخت تاغ به ارزش 450 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، محمد محمدپور با بیان جزییات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق چوب درخت کمیاب تاغ و تبدیل آن به ذغال، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی قرار گرفت.

محمدپور افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، خودروی نیسان حامل چوب درخت کمیاب تاغ را که از استان همجوار وارد مازندران شده بود را در شهرستان ساری شناسایی کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه خودروی نیسان پس از طی مسیر جهت تخلیه بار چوب در یک کارگاه تولیدی ذغال غیرمجاز در شهرستان جویبار متوقف شد، تصریح کرد: ماموران ضمن توقیف خودروی نیسان در بازدید از انبار این کارگاه ذغال سازی، مقدار تقریبی 7 تن ذغال آماده برای فروش و چوب های تاغ را کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 7 تن ذغال درخت ممنوع القطع «تاغ» در جویبار

کشف 7 تن ذغال درخت ممنوع القطع «تاغ» در جویبار