مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-05اجتماعي

واکنش سازمان حج و زیارت به اطلاعیه «مقررات سفر به عراق»


رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی از سوی کاروان های سازمان حج و زیارت الزامی است و سلامت، عزت، کرامت و امنیت زائران برای ما جزو الزامات محسوب می شود.

- پس از اعلام مقررات سفر به عراق که تعدادی خاصی از واکسن های کرونا برای ورود به این کشور پذیرفته شده است، معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: دستورالعمل بهداشتی جدیدی برای سفر زائران ایرانی به عراق ابلاغ نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی دستورالعمل جدید سفر به عراق به شرکت های گردشگری و هواپیمایی ایران ابلاغ شده است که بر این اساس، مسافران ورودی به این کشور به ارائه گواهی معتبر واکسیناسیون کووید و یا آزمایش منفی PCR ملزم شده اند.

همچنین اعلام شده که عراق واکسن های فایزر/ مدرنا/ آسترازنکا/ جانسون/ سینوفارم/ سینوواک را برای سفر به این کشور مورد تایید قرار داده است.

با این حال، حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی ـ معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ـ با شایعه خواندن این دستورالعمل، گفت که داشتن کارت واکسیناسیون مورد تایید وزارت بهداشت و جواب منفی آزمایش PCR از قبل وجود داشته است.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت به نقل از رحمانی تاکید کرد: این اخبار مطرح شده موضوع جدیدی نیست، بلکه همان دستورالعمل های گذشته را تکرار می کند، دریافت جواب منفی آزمایش PCR در مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سازمان حج و زیارت به اطلاعیه «مقررات سفر به عراق»

واکنش سازمان حج و زیارت به اطلاعیه «مقررات سفر به عراق»