مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-05اقتصادي

آزمایشگاه های مرکز تحقیقات کشاورزی در خدمت پژوهشگران است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: آزمایشگاه های مرکز تحقیقات کشاورزی استان با هدف تحقق شعار سال در خدمت پژوهشگران و دانشجویان است.

- رضا افلاطونی در حاشیه بازدید از مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین اظهار کرد: این مرکز با هدف حمایت از توسعه دانش و پژوهش از تمامی دانش آموزان، دانشجویان و تولیدکنندگان و کارشناسان که به آزمایشگاه و مزرعه نیاز دارند استقبال می کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: در راستای حمایت از ایده های نو و دانش بنیان و همچنین ارتقای کشاورزی، دانش آموزان، دانشجویان و کارشناس کشاورزی می توانند از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و مزرعه ای و همچنین محققین مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان استفاده کنند.

وی توضیح داد: ظرفیت هرباریوم این مرکز 1600 گونه گیاهی در این بخش جمع آوری شده که از این میان 82 گونه چوبی و 512 گونه گیاهی گلدار شاخص شناسایی شده است.

این مسئول همچنین از روند تجهیز آزمایشگاه آب و خاک این مرکز بازدید کرد و گفت: این آزمایشگاه نیز به زودی به مرحله افتتاح می رسد.

در ادامه این بازدید از آزمایشگاه مرکزی و امکانات سانتریفوژ، تبخیر در خلأ، اسانس گیر، انکوباتور و حمام بن ماری نیز بازدید به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه های مرکز تحقیقات کشاورزی در خدمت پژوهشگران است

آزمایشگاه های مرکز تحقیقات کشاورزی در خدمت پژوهشگران است