مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-05اقتصادي

واگذاری اراضی در منطقه ویژه اقتصادی کازرون به صورت اقساط


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از فراهم شدن شرایط واگذاری اراضی در منطقه ویژه اقتصادی کازرون به صورت اقساط خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از فراهم شدن شرایط واگذاری اراضی در منطقه ویژه اقتصادی کازرون به صورت اقساط خبر داد.

هاشمی سه شنبه 16 فروردین در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کازرون و ناحیه صنعتی شهید مصلحیان، از برنامه ریزی برای طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان خبر داد و با بیان اینکه زیرساخت های اولیه نظیر آب و برق، شبکه گاز و فاضلاب در این منطقه آماده است، گفت: بسترهای لازم برای استقرار واحدهای تولیدی، صنعتی فراهم و تاکنون 5 قرارداد نیز منعقد شده است.

هاشمی با یادآوری اینکه سایر زیرساخت ها نیز همزمان با استقرار واحدهای صنعتی ایجاد می شود، از رایگان بودن امور صدور جواز تاسیس، جواز ساخت، پایان کار و پروانه بهره برداری، خبر داد و گفت: شرایط واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی کازرون نیز به صورت نقد و اقساط است.

هاشمی عنوان کرد: در منطقه ویژه کازرون متقاضیان می توانند در بخش های ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی، تجاری و خدماتی به فعالیت بپردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی کازرون در زمینی به مساحت 73هکتار راه اندازی شده است، گفت: باتوجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری اراضی در منطقه ویژه اقتصادی کازرون به صورت اقساط

واگذاری اراضی در منطقه ویژه اقتصادی کازرون به صورت اقساط