مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-05اقتصادي

کشف 6تن فرآورده خام دامی آلوده و غیربهداشتی در اردبیل


مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل از کشف و امحای 6175 کیلوگرم فرآورده های خام دامی آلوده، غیر بهداشتی و تاریخ منقضی و معرفی 99 متخلف حوزه سلامت و امنیت غذایی به مراجع قضایی دریک ماه گذشته خبر داد.

- بهلول تکلوی 16 فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 28 اکیپ نظارت بهداشتی دامپزشکی به صورت شبانه روزی در اجرای این طرح مشارکت دارند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف فرآورده های خام دامی در این ایام طرح تشدید نظارت بهداشتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می یابد و کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی با حضور در نقاط مختلف استان به صورت تمام وقت در راستای تامین و تضمین سلامت موادغذایی و کنترل فرایند تولید، توزیع و استحصال فراورده های خام دامی اقدام می کنند.

به گفته مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل نزدیک به 3000 مرکز تولید، توزیع و استحصال فراورده های خام دامی در استان فعالیت می کنند و از ابتدای اجرای این طرح که از 14 اسفند ماه سال گذشته شروع شده در طول مدت یک ماه بیش از 5835 مورد از این مراکز بازدید بهداشتی انجام شده است.

این مقام مسئول دامپزشکی استان اردبیل خاطرنشان کرد: محوری ترین فعالیت های دامپزشکی در حوزه نظارت بر بهداشت عمومی و امنیت غذایی مردم انجام می گیرد و در بحث زیرساخت ها دامپزشکی یکی از ارگان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 6تن فرآورده خام دامی آلوده و غیربهداشتی در اردبیل

کشف 6تن فرآورده خام دامی آلوده و غیربهداشتی در اردبیل