مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-05سياسي

400 هزار مسافر از خدمات هلال احمر آذربایجان غربی بهره مند شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در طرح ملی نوروزی تا 13 فروردین ماه 400 هزار و 241 مسافر با مراجعه به پست های نوروزی جوانان هلال احمر از خدمات بشردوستانه بهره مند شدند.

- امیر جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی این مدت 13 هزار و 344 نفر در پویش بهرفت مشارکت کردند، افزود: همچنین 17 هزار و 227 کودک از خدمات فضای دوستدار کودک بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه در ارائه خدمات به مسافران طی این مدت 921 نفر روز عضو داوطلب سازمان جوانان هلال احمر مشارکت داشتند، ادامه داد: 38 هزار و 915 نفر از آموزش مهارت و ارائه خدمات امداد و کمک های اولیه سحاب بهره مند شدند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر طی نوروز خدماتی متنوعی از جمله ارائه آموزش امدادی، داروهای اورژانسی، سنجش و کنترل سلامت، راهنمایی سفر، راه اندازی خیمه بازی کودکان و نماز را به مسافران نوروزی و شهروندان ارائه کرده است.

جعفرزاده با بیان اینکه خدمات ایستگاه های ایمنی و سلامت سفر شامل اطلاع رسانی در زمینه کرونا و نقاط پرخطر بوده که مسافران از آن بهره مند شدند، اضافه کرد: اعضای داوطلب هلال احمر در شهرهای ماکو، چالدران، چایپاره، خوی، سلماس، ارومیه، پیرانشهر، نقده، مهاباد و سردشت در ایستگاه های ایمنی و سلامت مسافران خدمات راهنمایی و ایمنی به مسافران ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 هزار مسافر از خدمات هلال احمر آذربایجان غربی بهره مند شدند

400 هزار مسافر از خدمات هلال احمر آذربایجان غربی بهره مند شدند