مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-05فرهنگي

پوریا پورسرخ: به مرحله تنفر از حرفه ام رسیده ام!


پوریا پورسرخ درباره حرفه ی بازیگری تصریح کرد: هیچ کجا تا به حال این حرف را نزده ام اما به مرحله ای رسیده ام که از حرفه ام به تنفر رسیده ام.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پوریا پورسرخ که در سریال نوروزی دردسرهای شیرین ایفای نقش داشت، در برنامه رخ به رخ حاضر شد و درباره موضوعاتی چون حس ناخوشایندش نسبت به بازیگری، خاطره خوبش با مرحوم خسرو شکیبایی و همبازی شدن با پسرش و همچنین اتفاقاتی که از دو سال گذشته برایش افتاده است صحبت کرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون ابتدا به بازی اش در فیلم سینمایی روز سوم اشاره کرد و گفت: گریم نقش رضا در فیلم روز سوم را خیلی دوست داشتم، بگذریم که بعد از این گریم حجم موهایم نصف شد.

به نظرم همه در این فیلم بهترین نسخه خودشان بودند اما بعدها برخی از همکاران لذت حضور در این فیلم را از دماغم درآوردند و هجمه ای شد که دلیلش را هم نفهمیدم.

خوشحالیِ همکارانم برای هم از ته دل نیست وی خاطرنشان کرد: به نظرم باید این فرهنگ نادرست در میان شرکت کنندگان جشنواره ها اصلاح شود، یعنی حتی من پوریا پورسرخی که امسال در جشنواره فیلم نداشته ام هم فکر می کنم حقم در جشنواره خورده شده است؛ در حالی که چهار داور حضور داشتند و طبق سلیقه، متر و معیار و یا هر چیز دیگر انتخابی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوریا پورسرخ: به مرحله تنفر از حرفه ام رسیده ام!

پوریا پورسرخ: به مرحله تنفر از حرفه ام رسیده ام!