مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-05اقتصادي

راه اندازی 42 مرکز آموزش جوار و بین کارگاهی در خوزستان


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از راه اندازی 42 مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار و بین کارگاهی در استان در سال گذشته خبر داد.

- جلیل بیت مشعل اظهار کرد: مجوز مراکز جوار و بین کارگاهی به موجب ماده 110 قانون کار برای صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت منابع انسانی بنگاه های اقتصادی دارای شرایط صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به راه اندازی 42 مرکز آموزش جوار و بین کارگاهی در خوزستان در سال گذشته افزود: مراکز جوارکارگاهی در کنار کارخانه ها و کارگاه ها راه اندازی می شوند تا علاوه بر صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت منابع انسانی صنایع و صنوف، مهارت آموزان نیز در محیط کاری واقعی قرار بگیرند و بر تجربیات خود اضافه کنند.

تاسیس و برگزاری دوره های آموزشی در این مراکز با رعایت استانداردها و نظارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای صورت خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: قانونگذار مشوق های خوبی برای واحدهای تولیدی که اقدام به راه اندازی این مراکز می کنند، در نظر گرفته است به طوری که بر اساس تبصره 2 ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده واحد های صنعتی، تولیدی و خدماتی که اقدام به راه اندازی مراکز جوارکارگاهی و بین کارگاهی می کنند به همان میزان سرمایه گذاری در این حوزه از معافیت های مالیاتی بهرمند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 42 مرکز آموزش جوار و بین کارگاهی در خوزستان

راه اندازی 42 مرکز آموزش جوار و بین کارگاهی در خوزستان