مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-05اقتصادي

قطعی آب در دستور کار نیست/ ذخیره 5 میلیون مترمکعبی سد اکباتان


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: فعلا قطعی آب در برنامه نیست اما مردم باید مصارف را مدیریت کنند تا دچار کمبود نشویم.

- حمیدرضا نیکداد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از همدان با بیان اینکه وضعیت آب با توجه به بارندگی ها نگران کننده است اظهار کرد: ذخیره کنونی سد 5.

9 میلیون متر مکعب است که در مقایسه با سال های قبل این حجم از آب در سد بی سابقه است.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت بارش ها طی سال آبی جاری خوب نبود گفت: با وجود اینکه انتظار داشتیم در بهار بارش داشته باشیم، اما تا 16 فروردین بارش ها چشمگیر نبوده است و امیدواریم در روزهای آینده بارندگی های قابل توجهی باشد.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان عنوان کرد: هواشناسی حداقل تا هفته آینده چیزی از بارش گزارش نکرده اما امیدواریم عنایت خداوند شامل شود و بارندگی ها به یکباره زمین را سیراب کند.

 وی در خصوص آبرسانی از تالوار نیز با بیان اینکه امیدواریم آب تالوار اردیبهشت یا خرداد به همدان برسد تصریح کرد: در حال حاضر 1650 لیتر در ثانیه آب تولید می شود و مصرف نیز متعادل است.

نیکداد خاطرنشان کرد: مصرف آب در اواخر سال 1400 و هفته های نخست 1401 افزایشی بود که پیش بینی می شد ناشی از حضور مسافران باشد اما اکنون وضعیت خوبی در مصرف داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی آب در دستور کار نیست/ ذخیره 5 میلیون مترمکعبی سد اکباتان

قطعی آب در دستور کار نیست/ ذخیره 5 میلیون مترمکعبی سد اکباتان