مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-05سياسي

ستاد دیه: 1499 مرد ایرانی به دلیل مهریه در زندان هستند


سال گذشته به علت کنترل ورودی رانندگان به بندهای زندان، استان های ایلام و خراسان جنوبی هیچ زندانی محکوم دیه ای در ارتباط با سوانح جاده ای در آمار عددی خود نداشتند.

- رییس هیات امنای ستاد دیه کشور با بیان اینکه بدهکاران مالی گفت: یک هزار و 499 محکوم به عدم ایفای تعهدات مهریه و 677 محکوم به عدم ایفای تعهد نفقه در حبس هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی افزود: محکومان گرفتار به واسطه صدور یا امضای اوراق بانکی (چک یا سفته) با پنج هزار و 487 مددجو در شمار پرجمعیت ترین دسته زندانیان غیرعمد قرار گرفته و محکومان به ایفای تعهدات مهریه و نفقه هر کدام به ترتیب با یک هزار و 499 و 677 محبوس در رتبه های بعد قرار دارند.

جولایی با تقدیر از حمایت های مردمی در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: در سال گذشته، هفت هزار و 956 محکوم مالی و بدهکار دیات غیرعمد از بند حبس رهایی یافتند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته با وجود محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا در برگزاری جشن های گلریزان اما خیران خداجوی کشور سنگ تمام گذاشتند و به واسطه حمایت های مادی و معنوی خود و در قالب پویش ها و آیین های مجازی زمینه آزادی هفت هزار و 611 زندانی مرد و 345 محکوم زن بدهکار در جرایم غیرعمد را فراهم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد دیه: 1499 مرد ایرانی به دلیل مهریه در زندان هستند

ستاد دیه: 1499 مرد ایرانی به دلیل مهریه در زندان هستند