مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-05سياسي

تاثیر راه اندازی قرارگاه ترافیک در کاهش ترافیک و آلودگی هوا


نایب رییس شورای شهر تهران از قرارگاه مربوط به ترافیک ابراز رضایت کرد و گفت: امیدوارم راه اندازی قرارگاه مربوطه منجر به تصمیمات هم افزا در جهت کاهش ترافیک و آلودگی هوا شود.

- ، در پنجاه و ششمین جلسه شورا، پرویز سروری در سخنان مقدماتی خود با اشاره به عیادت خود از مهندس چمران گفت: حال ایشان خوب است و در سلامت به سر می برند.

سروری همچنین از سالروز تولد حاج احمد متوسلیان سخن گفت و افزود: هنوز مشخص نیست که حاج احمد متوسلیان شهید شدند یا نه اما هرساله دوستان ایشان برای سالروز تولد ایشان مراسم برگزار می کنند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به راه اندازی قرارگاه های مختلف توسط شهرداری تهران گفت: راه اندازی قرارگاه مربوط به ترافیک از روز گذشته یکی از اقدامات خوب این دوره مدیریت شهری است و راه اندازی قرارگاه سبب هم افزایی خواهد شد و همه دستگاه های ذی ربط برای سهم تأثیر خودشان در این قرارگاه ها حضور خواهد داشت.

سروری به اهمیت حوزه حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: امیدوارم راه اندازی قرارگاه مربوطه منجر به تصمیمات هم افزا در جهت کاهش ترافیک و آلودگی هوا شود.

هیچ کشوری نمی تواند با زور از جمهوری اسلامی امتیاز بگیرد وی در ادامه در خصوص مذاکرات وین نیز گفت: احساس می شود که سیاست خارجی جمهوری اسلامی بر مدار درستی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر راه اندازی قرارگاه ترافیک در کاهش ترافیک و آلودگی هوا

تاثیر راه اندازی قرارگاه ترافیک در کاهش ترافیک و آلودگی هوا