مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-05بين الملل

جنگ روسیه و اوکراین و احیای دوباره مساله فلسطین


یک رسانه عربی در گزارشی نوشت که جنگ روسیه اوکراین باعث شده مساله فلسطین بار دیگر زنده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری عربی 21 در گزارشی نوشت: درحالی که دولت اشغالگر صهیونیستی با پیامدهای جنگ روسیه و اوکراین در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی وامنیتی مواجه است، زاویه دیگر این جنگ نیز نگرانی هایی را برای آن ها بوجود آورده است که این زاویه بیشتر رسانه ای و تبلیغاتی است به ویژه اینکه این جنگ از یک طرف مساله فلسطین را به سرخط حوادث بازگردانده و از جهت دیگر فعالان حامی مردم فلسطین از این فرصت استفاده کردند و خواهان ایجاد مساوات میان اسراییل و روسیه شدند تا اسراییل هم مجرم جنگی قلمداد شود.

رسانه های صهیونیستی مقایسه روزانه میان اقدامات نیروهای روسی علیه اوکراین و اقدامات نیروهای اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه در جنگ 2014 که طی آن 530 کودک به قتل رسیدند از سوی طرف های مختلف حقوقی در غرب را رصد می کنند.

در این گزارش آمده است: با توجه به اینکه تعداد جمعیت نوار غزه یک ملیون نفر و جمعیت اوکراین 40 میلیون نفر است بنابراین اسراییل 200 برابر خسارت های انسانی که در اوکراین شاهدیم را در فلسطین مرتکب شده است.

حبیب راتیغ گور، نویسنده اسراییلی در مقاله ای تاکید کرد: جمال زحالقه، عضو پیشین کنست اخیرا توییتی به زبان عبری خطاب به یهودی ها منتشر کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ روسیه و اوکراین و احیای دوباره مساله فلسطین

جنگ روسیه و اوکراین و احیای دوباره مساله فلسطین